Pages

Friday, May 18, 2007

峰迴路轉~ 急切的第四個 offer...

今朝一早起身去 cyberport 一間 IT 公司做 1st interview~
問了我一堆好得意既問題...
例如有冇用 msn, yahoo!, skype等等...
又會問我識唔識打中文...有冇寫 blog之類...
原來... 我apply既 position... 做既野好特別~~
成個 project 係負責搞 WiFi (wireless network) 的呢~~
要 做很多方面的工作...
eg... 以forum/blog既形式解答客既問題,
同客溝通知道多d我地set up左 wifi router 有冇問題...
搞下 functions & events... 挺特別的工作呢~~
而且應該會幾岩我呢種人 做 xpppp

見我的是呢個project的director...
佢很主動跟我說benefit的問題 (我想應該對我impression也不錯吧)
然後還叫 hr 的同事跟我見面...


finish interview...返屋企休息下先落中環做所謂的 3rd in...


跟interviewer算是聊天多過 interview...
因為其實也算定了... 只要我的 exam pass了就可以出 contract..
但聽清楚整個 package... 始終有隱憂在內... 很難對這釋懷~
interviewer很好.. 說會幫我看看, 也叫我先去上上堂應付考試 (就算之後不做也沒關係)
好吧...嘗試去試下啦... 呢樣野講左好耐....


在交易廣場落黎看到出面超大雨= =" 呆左~
電話響起... 是今朝 IT 公司 HR 打來的電話
他提出 offer 給我... (這是我第四個 offer!!!!!!!!)
價錢, benefit 算是不錯, 也是比之前的更好~~
想不到還真快... 而且要星期一返工了~~~
因 為 package 不錯, 工作性質也 ok, 所以我 confirm了他~~
星期一要回復返工生活了!!!
剛剛說的那個考試... 可能要先擱置一下...
不過...我諗呢間公司應該都幾 flexible... kee~~~


希望那是我覺得有興趣 的一份工作....

No comments:

Post a Comment