Pages

Thursday, May 17, 2007

my 3rd offer...

早上到了食品公司做 2nd interview...
等緊既時候見到有人對緊個... may be retailer...
係度講緊 department store 裡面 promotion 既野~~
原來 wellcome 同 parkn' 內裡食品既 promotion 全係由呢間公司代理的~~~
in 完後... 個 director 同我講salary... + 6月返工...
佢 即時比 offer 我~~ 我的第三個 offer...
package 未到達完全 within expectation... + 要返 5.5 day...


去左食炒年糕做午餐~ 好味!!
仲見到特別的咸豆漿...下次試下先... 唔知好唔好味呢~"~
偷偷買左幾件衫... 便宜的... 但也ok~ heehee~


坐 車歸家...收到昨日2nd in 的電話...
電話另一邊是那位令我想學她的 1st interviewer~
她問問我昨天 interview 怎樣...
也跟我說了 2nd interviewer 對我的 feedback...
結果是令人驚喜 的....~~
想不到昨天的 group discussion...
2nd interviewer 覺得我表現得非常好, 很會表達自己的想法, 也很 aggressive~~~
((aggressive...我對這個字很敏感......))
還在完了 2nd in 後即時打電話給我的 1st interviewer 叫她打電話給我!~
1st interviewer 也很有興趣我在 interview 裡的表現....
so... 明天下午會去 3rd in... (the last stage of this position)
career path + prospect 我看的到... 但這一行...說實在興趣不多...
我應該繼續走下 去接受這個現實 (if 有 offer) 還是尋找自己的興趣呢....?

No comments:

Post a Comment