Pages

Monday, May 07, 2007

學車記

晨早九半學車~~~
繼續掉頭及泊位練習...
師傅說第二次已經掌握得很不錯了~~
所以叫我去行下街...~
不過..我 都係選擇繼續練習...
因為掉頭因位都仲未好叻... 有高人可以指點下嗎?
等熟練少少先行啦~^^
今日行過落斜的炮台山 道...
cut 過兩條線.... (驚!)
呵呵~~~算鎮定啦...
聽朝11點學車~~~ 加油~!


晏晝訓左陣先去interview...
in 得都ok...
因為佢有同我講salary叫我 consider (我之後再問成個package啦)
但可惜....
又係一個令我會reject的offer...
今次係為了 個package...

唯有繼續努力搵工...yeah!
加加油~~~

No comments:

Post a Comment