Pages

Monday, June 11, 2007

倒楣的一天...

心情差的確會影響身體!~

今天很倒楣....

發生了很多的第一次...

在街上突然好肚痛~~ 全身冒冷汗...
行兩步開始頭暈兼全身無力腳軟...
第一次感覺到自己眼花花想暈低...

坐在車裡, 感覺好一點...
以 為自己沒事想上班~
在師傅和另一個人的要求下...
加上自己又突然很肚痛...
我就想著回到 st paul 就截的士回家附近看醫生...

到了 st paul... 下車後行過對面馬路
又開始好肚痛.... 全身再一次冒冷汗
頭好暈... 撐了一陣子...
全身無力想暈倒在街上了...
我用了最後一口氣扶著路邊的水龍頭撐著要倒下的身軀

這時候, 幸好有路人婆婆伯伯+阿姨問我係咪見暈...
係咁問我問題... 但我已經有點神智不清... 支吾以對...
佢地扶左我去旁邊比個位我坐...
婆婆即刻拎支藥油幫我狂搽...
婆婆同阿姨講:"你睇下佢...塊面一d血色都冇....仲標冷汗添阿..."
聽到後我意識到自己果刻有幾咁嚇人....
伯伯就同時間地幫我 call 左白車.......
結果不消十分鐘...
白車到場... 把我送到醫院去......

第一次那麼誇張.....好驚...

No comments:

Post a Comment